Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

som sagt, alla sagor har sitt slut..

.. även denna. detta blir det sista inlägget nu på jag vet inte hur lång tid. det är sånt som märks.. jag mår inte så bra just nu och så är jag skithungrig men finns fan ingen normal mat hemma. låg och kollade på "i taket lyser stjärnorna" hitta en bättre film om du kan ;) 

jag kan inte sova, och har ingen aning om varför, eller ah jo. de beror på saker som inte ska tas upp här på bloggen, och sen har det hunnit va slut mellan mig och alex och sen braa igen, men nu hoppas vi att de håller sig bra asså, för pallar fan inte mer bråk. då vet i fan vad som händer, då kanske jag greppar rakbladet? who know's? aja.

ligger här i sängen och funderar på 2 saker,
1; om jag ska ut och röka, ligger lixom och stirrar på ciggen mestadels av min vakna tid känner jag..
2; om jag kanske ska ta och skicka iväg ett finfint sms till min beby som han får se imon, han är värd allt som betyder någe här i denna världen, han är bäst!

orkar jag detta? - well, återstår att se ;)




vad tycker ni om filmen " i taket lyser stjärnorna" ?
kommentera det i detta inlägget så man får veta vad ni läsare tycker! :)
how knowe

Den filmen är grym :D

PUBLICERAT DEN 2011-02-21 KLOCKAN 08:23:54
how knowe

Den filmen är grym :D

PUBLICERAT DEN 2011-02-21 KLOCKAN 08:24:47
En med lite psykologikunskaper

"Då kanske jag greppar rakbladet" ...Om du försöker få det att låta som att du är självmordsbenägen, för att få uppmärksamhet så kan jag upplysa dig om att personer som lider av depression och självmordstankar hotar inte med det.

Sök hjälp för ditt bekräftelse behov.

PUBLICERAT DEN 2011-02-21 KLOCKAN 18:14:06
Anonym

"Då kanske jag greppar rakbladet" ...Om du försöker få det att låta som att du är självmordsbenägen, för att få uppmärksamhet så kan jag upplysa dig om att personer som lider av depression och självmordstankar hotar inte med det.

Sök hjälp för ditt bekräftelse behov.

PUBLICERAT DEN 2011-02-21 KLOCKAN 18:14:58

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: