Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

When I dream, I'll dream about you.

hejhejtjatjenaheygoddag.
hm ja. just nu sitter jag på turismlektionen. jag älskar turism egentligen men jag har ingen ork till att göra något alls. det känns som att min hjärna har lagt av och bara fokuserar på bloggen, fb och bdb. jag måste börja ta tag i detta efter lovet. SERIÖST. annars kommer jag nog att få IG i allt i skolan. inte kul.
men nu är det ju bara en kvart kvar innan vi slutar och då hinner jag inte hitta något ändå.. så kan ju likagärna sitta kvar och nöta fb, bloggar och bdb, haha.

ikväll blire nässjö med alexälskling. det är epaträff där och jag tänkte hänga med! eheh. man får ju hoppas att det blir kul och jag kommer ju inte direkt va nykter, haha! så det blir nog helt okej, jag får ha som en egen liten ferre med mig själv och en nykter alex. haha. ´mogen jag är........ -.-

aja, har gjort om här i bloggen också men ska fixa en ny header så fort jag orkar det, men det är ju som sagt inget fel på denna, som emilia har gjort. är jätte tacksam för hjälpen. men det ska till lite fler bilder och lite fler detaljer bara, det är den prima ballerina! :)


längesen jag slängde in en ful bild (a)

aja ha det bäst nurå

Anonym

"Länge sen jag slängde in en ful bild".....Kanske för att du lägger in andras bilder miffo.....

PUBLICERAT DEN 2011-02-11 KLOCKAN 20:29:10

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: