Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ första dagen i skolan för min del (;

jaojao, skoldagen har varit bra. dock va jag ju lagom trött när ja skulle gå upp i morse, huhu. menmen, kom till skolan vid typ halv 8 och då träffade jag becka. sen va de engelska första lektionen och då gjorde ja typ inte ett skit. sen vare svenska och angelica och becka satt och läste en text för mig och ja bara lyssnade (; de är gött.
sen hade vi småföretagande Á, då lyssnade vi bara på barbro, huuhu. så de har vart en slapp skoldag, nu ska jag stanna i stan och va där tills innebandyn är slut, och jag hade fan tänkt att va med på den oså, o va lite duktig (:
saknar min alex också, puss på finaste han :* <3


min, bara min :*

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: