Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ If I said I want your body now, Would you hold it against me?

sitter i skolan nu, och har även suttit här ett tag. bussen går om 50 min...
haft temadagar igår och idag. igår vare film i aulan och sen slutade vi.. och nu har de vart en föreläsning, diskussioner och sen sammarbets/tillitsövningar.. ehe. det sög..
ne men ska fan inte klaga mer nu, för beby sov ju hos mig inatt och de va mys, somnade vid 20.45 och vaknade vid 06.45. så jag sov ganska så länge. men de va as skönt för idag va jag utvilad iaf!
imon äre utklädningsdag men vetefan om jag pallar va med asså, får se hur de blir me de... eheh.

jag har bestämt mig för att imon ska mitt liv få en ny vändning på många sätt.
som ni kommer märka sen för jag har absolut ingen lust att berätta för er vad som kommer hända osvosv.
för det blir så jävla mycket skitsnack och snack bakom ryggen oså.
så jag skiter hellre i att berätta det.
mhhjaaa.

saknar fan min beby otroligt mycket även att jag träffade honom senast idag på monnen... iloveyoubaby



får bli en bild på lillsyrran för att hon är så söt.
tror hon står och borstar pontus och så äre sara som stirrar i nacken
på henne ;p
sweet iaf.

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: