Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

internet laggar så det blir nog int så mycke inlägg ikv :(

ehe. jag hatar vårt internet. och nu precis laggade min mobil, den stängs av oså när den vill. det suger.
ska göra tacos nu och så, sen troligtvis kolla på film eller nåt, de vetifaan :p
men ah , nu drog pappa så ska ner och röööka och sen ska jag upp igen och fixa tacosen, mums!
jag är så sjukt hungrig och iofs så är jag äs sugen på tacos me, så de blir asbra..:)
men är sur på paappa me.. alex undrade om ja ville komma och kolla på film hos han. men de fick ja inte, och hade jag gjort de hade jag fan vart hemma nu typ, men ah. pappa ville inte, men ja ville, så de bleev lite krig om man säger så xD
menmen, man får hoppas att jag får träffa alex imon ist, hoppashoppas!
och sen. nu ska jag ut. ha de gött. kanske skriver mer sen om internet fungerar :D



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: