Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Jag är mikrofonkåt!

okej nu ska jag börja bli lite bra på att blogga igen :)

igår så va jag med alex och viktor, först på dagen och sen va jag med viktor igen på kvällen. sen träffade jag även alex en sväng. gött som fan! ssen drog jag och viktor hem till han och kollade på heroes! efter de blev de stan och köra på malin och stella. då träffade vi även sanna och hon åkte med. sen träffade vi bobba en sväng på intersportaparkeringen med, huhu. sen åkte jag och sanna hem, kollade på bloggar och åt popcorn och sån skit. och sen sov vi.
nyss vaknade vi och käkade frullle och nu sitter vi här ;)
men ska göra oss iordning nu, för alex kommer snart och rickard kommer till sanna :)

skriver kanske mer sen , beror på? :P
haha
pussssshaajj! :D


 


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: