Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ jksfhenfoweifnoweifnweklfmlsd. helvete.

jag fattar inte varför alla ska snacka skit, sprida ut rykten och vara allmänt dumma i huvudet hela tiden.... fattar ni inte att jag inte orkar det? jag är fan inte så stark som ni kanske tror. och jag klarar fan inte allt. blir så trött.
ibland får jag lust att bara ta bort det fejkade leendet och visa alla hur jag egentligen mår. ni bara tror att jag är starkast i världen som orkar med allting, men det är jag fan inte. och ni verkar tro att hur mycket skit ni än kastar på mig så klarar jag mig alltid. men det är fan inte så. jag kämpar varje dag med att  klara av att gå till skolan, det som för er är så himla enkelt. men det är fan inte så jävla lätt. inte när man som jag vet vad som väntar i skolan. all skit jag vet att jag kommer få och alla blickar som borrar igenom min kropp. så snälla. sluta med all skit mot mig! :(
för jag orkar fan inte mer skit..............
Madde

finns gumman!!<3

PUBLICERAT DEN 2011-01-24 KLOCKAN 16:29:15
BLOGG: http://thosenightskeptmealive.blogg.se/
Anonym

folk snackar skit om dig, för att du snackar skit om dom. gå inte runt och tro att du kan behandla alla som skit, men att dom ska behandla dig bra. väx upp, så kanske du inser att du gör fel.

PUBLICERAT DEN 2011-01-25 KLOCKAN 23:46:29

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: