Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ kanske vill vara bitchig? kanske enda sättet att överleva all bullshit.

................ om ~ jävla skitsnack hela tiden, o diss.. moget.:
du ska fan inte tro att alla vill vara med dig för att du tror att du är så häftig för typ hälften du säger är ljug det har jag hört jallafall för har hört allt du har sagt och om du ska ljuga lilla vän så ljug bra då för fan för ingen tror på de du säger ändån så då ärre bättre att vara tyst!!!!! jag tror du behöver vara lite ner tryckt så att du lär dig att inte vara så förbannat bitchig:P ha en bra dag puss och kram :D
SVAR: jomen om du tror att jag ljuger så äre ditt val, men då känner du inte mig, kanske är dags att lära känna mig då så du får se hur jag egentligen är.. för du verkar inte veta ett skit. och jag får skriva hur mycket jag vill och även snacka hur mycke jag vill, det är inte du som bestämmer!! så man ska ta skit? man ska tryckas ner hur mycket som helst tycker du? visst. men då är du från en annan planet som inte vet hur man ska bete sig. Hejdå!

Anonym om ~ anonyma jävlar.:
Konstigt nog så reagerar du mer på att du inte vet vad dina läsare heter som kommenterar din blogg, än vad de skriver....?
Sara
SVAR: okej sara! jag reagerar mycket mer på vad folk skriver än om dom skriver namn, men tycker bara det är barnsligt att inte skriva namn!
   
 
Maddiz

den första kommentaren som är överst , jag vet vem som skrev den.. <3

PUBLICERAT DEN 2011-02-20 KLOCKAN 20:53:34
BLOGG: http://maddizdenvackraangeln.blogg.se/
Maddiz

Sv;



emelie!

PUBLICERAT DEN 2011-02-20 KLOCKAN 22:05:30
BLOGG: http://maddizdenvackraangeln.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: