Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ Onsdag = seg dag som fan,

yees, tänkte dra vad jag gjorde igår!
först gick jag och sanna och becka till konsum och köpte sallad och sen drog vi t sanna och åt de och sen semlor och muffins. efter de gick vi t stationen för ja skulle träffa älsklingen en sväng :) efter de va de soc, sen träffade jag sanna, becka o conny igen och  sen åkte jag me conny en sväng o sen körde han mig hem t sanna, där becka va med. sen stannade vi där tills de va innebandyträning, för då gick vi t p-hallen.
på träningen hade vi olika övningar oså, men när matchen hade börjat började mitt cpeknä dampa igen, så kul att man aldrig får va me på hela träningarna pga knäet...
och sen kom mamma och hämtade oss så körde vi hem sanna och jullan me.
sen åkte vi hem o duschade o åt. sen blev de sängen, jävligt skönt kan jag påstå (;

imorse när jag vaknade så va ju skittrött , gick upp vid kvart i 7 och gick t bussen fem över (;
så nu är vi i skolan och har turism, de är gött. får reda på vilka betyg vi har just nu oså!
aja, ska jobba me skiten vi fick nu så jag får starkt MVG! :D:DD:D
saknar min baby också, puss på dej älsklingen min ;*

Madde

okej, :) det blir nog fint! :)

Btw, du är sjukt fin! (:

och jag är din vän om du vill det,

Har själv inte så många att lita på oså,

det är mest bara emelie..

Så säg bara till :)

PUBLICERAT DEN 2011-01-19 KLOCKAN 08:35:34
BLOGG: http://thosenightskeptmealive.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: