Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ som alltid är det blandade kommentarer!

först vill jag tacka för de fina kommentarerna jag har fått, det värmer!
och sen vill jag bara säga de att de är så omoget att skriva kommentarer som ni vet trycker ner mig. omoget som fan. så jag skiter fan i er och låter er ha ett kul liv....


eftermiddagen oh kvällen har vart superduperbra. älsklingen kom, han hjälpte till att laga mat, och sen gick vi och kollade på "JackassvsDumbass" på youtube, 2 idioter som bor i eksjö som drygar sig... lätt bäst asså! HAHA. sen gick vi in på rummet och hade de allmänt chill och sen skulle han hem så åkte me han t p-hallen för lite innebandy, men då börjar mitt knä lagga som vanligt. så kunde inte va me ngnting, de sög. för dom hade roliga övningar idag! :D
aja, ska linda om knäet nu och fortsätta kolla bloggar, HEHE. 
de va nog allt, bloggar imon, puss ;*


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: