Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ tjaafan, skön dag.se ;)

Tjeena, kunde inte skriva något imorse eftersom att internet inte fungerade, så skriver nu istället!
hittils har det vart en toppendag och de började me att jag kom upp i tid (06.30) och gick upp direkt! sen klädde jag på mig och plattade håret o sminkade mig oså, sen kolla ja datan men gick ju inte gå in så sket i det.. efter de åt ja frulle och sen gick t skolan, härligt när man har rätt så underbart grym musik i öronen (y)

när jag kom till skolan hade vi handel, hade inte gjort redovisningen så slapp redovisa, HÄHÄ. grym jag är.
sen skulle vi tydligen göra om annonser, men de fattade inte jag, så jag satt oh kollade bloggar, hehe (a)
efter de va de engelska och de va segt som fan. fick damp på läraren och läraren fick damp på mig, ;)
nu har jag slutat, eller ah. slutade vid 10.55 , så ganska så skön dag asså!
Nu ska jag vidare till stan snart och köpa en piercing t läppen, och sen vet jag inte vad jag ska göra fram tills älsklingen har slutat oh vi ska hem t han (;
aja, ha de gött. pussar!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: