Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

torsdag, fredag, lördag..

i torsdags, va gjorde jag då?
juste, ja va me alex, han sov hos mig ons-tors och sen drog vi till han, han duschade och lite sen drog vi t nässjö me hans duett. va lite överallt och sen sov jag hos han. mysigt värre :)
i fredags?
sov ju somsagt hos alex, sen va jag me han och patte hela dagen, kom hem till pappa vid typ 19 eller ngt, och åt och duschade. sen drog ja med conny t nässjö, va där t typ halv 2, sen fick vi för oss att vi skulle t vetlanda o donken, så drog dit. men kom typ en minut försent. för dom hade precis stängt. men träffade alex iaf, de va nice! :)
idag?
jooo.. jag sov t halv 2, va ju inte hemma förrens vid kvart över 3 igår xd, så va ju ganskaså trött, hehe. men har hjälpt pappa me att slänga skräp och sen så har jag börjat städa min garderob, tänkte hänga in allt så de hänger ist. lättare att hitta va man ska ha på sig då, huhu. och nu sitter ja här och kommer sitta här heeela natten, eller ah. ifl hela kvällen :D
haha. kul liv jag har....


snyggaste bilden eveer (y)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: