Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ vad jag skriver och säger på min blogg och i verkligheten är upp till mig.

jag får skriva vadfan jag vill på min blogg och säga precis vad jag vill för det är fan mitt val och mitt liv, och jag skiter i er som ska försöka trycka ner mig mer och mer hela tiden, det är fan ert val om ni vill va mobbare. för mobbare är fan just det ni är, men ni kanske inte har insett det?
ni trycker ner mig så att jag tillslut inte orkar någonting, och sen tror ni att jag inte tar åt mig alls, men jag tar fan åt mig massor, mer än ni någonsin kan tänka er. men det betyder inte att jag kommer sluta. för ni triggar bara upp mig mer genom att skriva massa idiotiska kommentarer!
men det är ju ert val. blir bara så förbannat trött på folk som int kan skita i andras liv utan måste lägga sig i hela jävla tiden. så jävla barnsligt omoget asså! ge er! 
 
aja, nu sitter man här, funderar på att käka frulle och så. internet har fungerat toppen hela morgonen, men ibland hatar ja fan de, bara slutar fungera när de har lust. suger :( men ska kolla me pappa om han kanske kan kolla på skiten när han kommer hem. sen måste jag även gå ner och handla sen, så vi får ngn middag sen, HUHU. och så måste jag spara pengar t att köpa en laddnings-sladd till min dator, för den har gått sönder, suger. HEHE. ajah, nu ska jag fortsätta chilla lite så jaaao!
och juste, min solstråle kommer till mig bland allt det gråa, eh ah, han kommer hit efter skolan, underbart! :)



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: