Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

jag tror mitt hjärta blöder.

När hjärtat stannar till, slutar slå för det gör ont. När känslorna staplas på höjden tills de trillar ner och slår sönder allting jag byggt upp. När tårarna känns så nära att de vill tränga igenom barriären. När kroppen bara vill ramla ihop i en hög och benen inte längre bär. När lungorna snörps ihop för luften tar slut för en minut. När huvudet dunkar och alla tankar bara snurrar runt. När det gör så ont i magen att jag vill lägga mig i en hög. När ögonen skvallrar om mardrömmar om nätterna. När läpparna ler som om ingenting har hänt. När varje ögonblick känns som en evighet. När alla andra lever runt omkring när jag står fast. När det känns som att världens ska gå i tusen bitar. När musiken gör ont i mig. När allting får mig att sluta tänka. När livet får mig att vilja springa därifrån.


Är det då det är verklighet? Är det då jag ska ge upp? - Vill inte det här.

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: