Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

MIDSOMMAR 2011,

jao det blev helt okej, jag johanna och jens drog ut till pappa, anna, camilla, brinkis, & mattias och grillade, åt tårta, spelade kupp & bara hade det gött. btw, mattias va grym på att spela gitarr & sjunga, lät värd kväll :D

och sen åkte jens hem o vi andra gick o la oss, dock tog jag inga bilder, menmen, kollar om pappa har ngra kanske ! :D
höhö.
idag eller aa just nu är jag hos jens ska tvinga honom att dra ner på stan snart, kommer bli åzum och sen ska jag träffa sofie, sören & ikkis, värt som fan! :D
aja, nu ska jag inte skriva mer, ni får ha det massa göttt i helgen, masssa pusssar! ;D
t h a i p i n n e n ♥

sv; hejsan ! jag har haft en liten bloggpaus och ber om ursäkt för att jag inte svarat på kommentarer eler ngt.

Dagens gåta kommer upp 22.30 så kika in då och kolla om du hade rätt !:D



Förresten så är jag med i Nelly tävlingen och skulle blu super glad om du ville rösta på min känning

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=ldWA06tE8XdyziCIHT5O24lGfaiUkVBJxXIwQ2yNNRBC1BJ8SDJJ , du får självklart en länkning som tack !

och om jag redan bett dig rösta förut eller om du inte gillar sånt här så ber jag hemskt mkt om ursäkt !

Kram <3

PUBLICERAT DEN 2011-06-29 KLOCKAN 21:43:27
BLOGG: http://thaipinnen.blogg.se/
Anonym

kubb heter de hahahah

PUBLICERAT DEN 2011-08-19 KLOCKAN 14:43:13
BLOGG: http://asthedaywearson.blogspot.com/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: