Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Nu säger de att det är sommarlov.

men jag vet inte. det känns inte som att det är det. det känns som en sånhär vanlig dag då man har slutat lite tidigare. då man bara sitter hemma framför tvn.
kom till torget vid kvart i 8, mötte fia och ngn mer, jennie tror jag. sen gick vi till kyrkan satt där i 40 min, jag spelade mobilspel :$ sen gick de till ultra och jag gick hem! :d sen nu sitter jag och kollar på tv, ska sova en stund snart och sen dra till nässjö och träffa johanna en sväng!

min fina sov även här inatt, massa mys som vanligt.
älskar när du är här.
alex lindgren ♥ amanda sandell roos.

nu ska jag va lite social med folk på sms.
skriver mer sen!
puss!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: