Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

SOMMARLOV IMON KLOCKAN 9.00!

yesyes. you got it. det är sommarlov imon klockan 9.00, vi ska vara i skolan vid kvart i 8 typ, så ska vi vara i kyrkan klockan 8. det kommer bli fkn åzum. meen, förlåt att jag inte har vart sådär översocial på bloggen den senaste veckan, ska försöka bättra mig. kanske inte så mycket "vanliga" inlägg då det är sommarlov imon och jag bara kommer chilla. men kommer försöka slänga in lite mobilbloggning i schemat iaf, så hoppas ni nöjer er med det! :D idag vaknade jag vid 10, vi började klockan 11 så det var ju lagom, men när jag kom till skolan så hittade jag inte vart vi va ngnstans.. haha fucktard. så satt i korridoren hade fett tråkigt.. sen kom hela klassen ut vid 12 och sa att vi hade slutat nu. haha. www.ovärt.se! ne men då drog jag hem, har nyss ätit frukost och ja. ska väl snart städa mitt rum för sen kommer alex, och så ska jag göra pannkakor för pappa sa att jag skulle göra det för att han skulle på övning nästan direkt efter 4 och ville att maten skulle vara klar, och som den ängeln jag är lagar jag ju självklart mat till min pappa (a) nee, men nu ska jag leta reda på lite inspiration så ni kan få ett inlägg till med det snart! :D PUSS & SMEK (a

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: