Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

-

sittter i skolan, ska snart till praktiken igen, men villvillvillinte. jag orkar verkligen inte det :/ vet inte vad jag ska göra heller. om jag ska säga till dom att jag inte mår bra och sen dra hem? vet inte, kanske blir så.. aja.
hoppas dom inte får massa damp bara.. älskar min baby massamassa, han som får mig att kämpa vidare. du är min ängel baby :love:
aja. ska dra nu, röka osv också,
PUSS!





jag orkar inte med praktiken mer, inte skolan heller. vem fan är skapad för att orka med mobbing och utpressning och massa småhot? inte jag iaf. skiter snart i allt och bara är hemma. visar mig inte ute eller något. ni trycker ner mig sjukt mycket och jag klarar itne av det, och emilia och becka, sluta smsa tack!
den enda som får mig upp på benen igen det är mamma och alex, ni är dom bästa, ni är mina änglar.
pratade med mamma igår igen om att byta skola och jag tror att det kommer fungera. vill inte tillbaka till praktiken igen men måste det för att jag har mina saker där... uhuhuhu :/
palla all jävla bullshit som går runt. palla palla palla.
JAG  ORKAR SNART INTE MER. GER SNART UPP. DÅ FÅR NI ER VILJA ATT GÅ IGENOM, FUCK YOU IDIOT'S, HOPE YOU'RE GLAD NOW !
emilia

Men snälla rara du.. Det var du som skrev att jag skulle sluta smsa och då skrev jag gör det själv :) Du gjorde det inte så ta gärna och berätta lite mer om det så folk får veta hela sanningen:) snälla

PUBLICERAT DEN 2011-03-14 KLOCKAN 18:59:54
BLOGG: http://diaryframe.blogg.se/
emilia

Desutom började du att smsa mig ;)

PUBLICERAT DEN 2011-03-14 KLOCKAN 20:50:20
BLOGG: http://diaryframe.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: