Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

"99 saker man måste göra innan man dör" + "Stockholmsnatt"

ojojoj, klockan är redan efter 9, och jag bara måste se "99 saker man måste göra innan man dör" och "stockholmsnatt" , de är ju typ de bästa programmen just nu :) har gjort chokladpudding åt mig och pappa nu också som jag ska ta ut, hihi. aa hoppas ni har haft een bra dag. själv har min gått lite upp och ner, just like a berg och-dalbana :p haha. menmen, allt de är chill nu!
aa ska gå och kolla nu.... men hockeyn är ju ftf, och jag ska inte kolla på hockey, pappa får byta....!
aja, ha det bra så hörs vi imon!
alex lindgren, mitt allt! ♥
PUSS! :love:

hoppas att vi har fel, annars dör jag.
ne men då får jag verkligen panik..





all you can see in my eyes is yourself :love:
Mau

SV: Okej.. bara du inte låter det gå över styr... Gör inte på fel sätt! Om du verkligen inte trivs så ska du verkligen inte typ, sluta äta bara... Prata med skolsköterskan, hon kan hjälpa dig att planera osv?! :)

PUBLICERAT DEN 2011-03-15 KLOCKAN 22:45:52
BLOGG: http://markusgustafsson.tk
carolinhe med H

sv: har inte börjat ännu men inom restaurangbranschen :)

PUBLICERAT DEN 2011-03-15 KLOCKAN 23:38:40
BLOGG: http://carolinhes.nu

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: