Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

BABY JAG ÄR DIN KÄRLEKSSLAV.



Det är alltid lika kul att höra vad ni snackar för skit om mig, vad ni tycker och att jag är hora hit och dit. Ja, jag kommer ta upp detta i min blogg din pajas så jag hoppas verkligen att du läser detta och tar åt dig innan du lägger fingrarna på tangentbordet och skriver dina keffa rader.  

Att jag är hora, visst tror inte du själv vet vad du snackar om. Liksom kalla mig hora när jag inte ens är det, vilken empati och självkänsla. Jag har lärt mig att inte ta åt mig, men det finns nog många mer än jag som får sånna här kommentarer dagligen. Att ni måste klanka ner på mig för att må bättre själv är en självklarhet. Om jag vakna upp på morgonen och var som ni skulle jag också vilja klanka ner på andra. En hora är en sån som tar betalt för sex, och jag är så långt ifrån en hora man kan komma inte ens tanken. Var är världen på väg egentligen? I dagens samhälle så är dom fördommar vi tjejer får är hora, slampa, bitch, osv. Sånna kommentarer vi får höra eller läsa varje dag. Vissa kanske tar åt sig, och vissa har lärt sig att leva med det och inte alls tar åt sig utav det. Men det här är så fel, och jag blir förbannad när jag läser sånt här. Att bli kallad hora för att man klär sig på ett visst sätt, eller för att man sminkar sig på ett annat. Så är man hora? Vad är det för fel på människor, små brudar som sitter och drygar bakom data skärmmen och har ingen aning om vad dom själva snackar om. Sånt kan jag förstå faktiskt, vet själv hur det var när man var typ 10? Men lev er in i 2011 förhelvete. Ni beter er som småungar. Jag vet mycket väl vad folk tänker när dom ser mig gå förbi på stan, eller när folk ser mina bilder. Men jag är inte hora för att mina bröst är större än dina eller? ;) Allt detta handlar ju bara om avundsjuka. Jag tycker verkligen synd om er, jag gör verkligen det. Att ni vaknar upp på morgonen kollar er i spegeln och har så dåligt självförtroende att ni måste klanka ner på andra. Ni har ingen aning om hur många jag har haft sex med, det kan vara 7personer, 14 personer, 55personer. Ni har verkligen ingen aning och ändå ska ni envisas med att jag är hora, billig osv. Vad är problemet när ni egentligen inte vet? Vart vill ni komma någonstans med det hela. Jag undrar verkligen hur ni resonerar, på riktigt! Jag tycker det är sorligt, riktigt jävla sorligt. Hur långt kommer ni egentligen i livet, ställ den frågan till er själva skaffa er lite respekt slå upp i en ordbok vad det betyder för ni verkar inte ha en aning om det. Jag vet vad jag gör, ni behöver inte dominera i mitt liv ta tag i erat eget istället som jag sagt så många gånger! Börjar bli trött på att höra era fördommar hit och dit, hora är enda ordet ni kan och en stor brist på ordföråd! Dags att tänka om lite kanske, eller kolla upp hjärncellerna!




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: