Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Detaljhandelns organisation- handel

HEJHOPPGUMMISNOPP!
tjeena sweetiesar, dagen har väl vart bra hittils, har typ inte gjort ett skit eller så, bara deegat. haft engelska och de gick la bra, sen har jag bara haft hååål, har de dock ftf. inte kul alls ;(
funderar på att plugga till provet som vi har i eftermiddag kanske? så att man klarar det? hoho :)
aa så får det bliiii!
sen så äre så att jag saknar min pluttis så inihelvete, tycker att han bara kan åka ifrån sin skola och komma hit och pussa på mig :D
haha! ajustee. igår va ja i jkpg me baby och hans föräldrar, de va nice, åt på Dragon och älsklingen köpte jeans och lite, sen kollade vi på bilar :d hihi! sen åkte vi hem till han och myste lite, sen va de att åka hem till mamma igen. längtar tills fredag då jag ska till pappa igen :D göööt!
PUSS :love:

jennie

Jaa precis! du har så rätt :) <3

PUBLICERAT DEN 2011-03-01 KLOCKAN 13:42:56
BLOGG: http://bridells.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: