Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

fucking tisdag.

sov hos baby inatt. mycket mysigt. köpte med mig chokladpudding som jag glömde där idag ;( inte kul alls. nu sitter jag hemma, pappa kom hem innan och frågade varför jag inte var på praktiken, men jag trivs fan inte där och allt är bara skit. trivs inte i eksjö heller, nästan alla är ju fan dumma i huvudet :( aja ska nog äta något snart tror jag, sen vet jag inte, måste få tag i någon som kan köpa cigg! har bara en kvar :o inte kul alls.. aa becka har börjat skriva igen på sms, att jag har tagit kläder från henne osv, och att jag ska betala henne för det, men jag tänkeer betala henne för de 80 kronorna som jag har lånat men fan inte för något som jag inte ens har tagit, vill fan inte ha hennes kläder på mig, är hon skön eller? haha. och för det andra varför skulle jag ta kläder från henne? JAG är ingen tjuv., haha. och emilia? du behöver fan inte lägga dig i allt och jag bad dig bara sluta smsa för vi skulle nog sova när du skrev tror jag :)
aaa, nu ska jag lyssna på mer musik och även göra mat :D
TAKE CARE / AMANDA SANDELL'


gammal bild, ser ut som en köttbulle xd
Emilia

Samma sak som ellan? Ne för jag har tolkat det själv som det jag sa! :) För att de aldrig riktigt berättat för mig vad det betydde mer än fin stil typ? och bråk genom internet startar väl du om du skriver ut mitt namn på din blogg :)

PUBLICERAT DEN 2011-03-15 KLOCKAN 12:21:30
BLOGG: http://diaryframe.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: