Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

gör inte ett skit.

sitter hemma hos pappa och gör inte ett skit. orkade inte skolan idag så de blev att åka hit. och det va för att jag är deprimerad för er som inte vet det.. så nu sitter jag här framför datan och käkar chips och försöker bli så bra att jag kan åka till nässjö ikväll.. hoppashoppas! vill ju liksom inte dissa Jens :)
hahahahaha och alex har inget att göra och är typ sur för att jag dissar han ;) aja. måste få ha ett eget liv också!
ofyfan va ja garvade fick ett mess från alex igår:
alex- "jag höll på att trilla innan :( " 
jag: - "HAHAHAHAHAHAHA" *ler*
mamma ba: - " va skrattar du åt?"

jag: - " alex trillade nästan skrev han nu"
mamma: _" va elak du är som skrattar (lite skrattade hon minsann, haha)"
HAHAHAHAHA. jag dog :$

aja, ska kolla vidare på internet nu!
PUSS :love:


ny bild (A) lagt in den på "fjortis.se" innan drf de står "FJORTS" på den ;)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: