Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

hann inte skriva något igår.



För efter praktiken drog jag och zippe till sketlanda och käkade på donken, och efter det hem till han och kolla simsons, sen ut igen, träffa conny en liten sväng, och snacka me jeppe & sjöwall på willy's parkeringen, gött. sen drog jag och zippe hem till han igen och kollade solsidan, haha. feting sköna va dom ju ;) inte sett de innan (a)
jaao, sen drog vi ner till stan, hände inget där så vi drog t nässjö en sväng, men hände inte mer där, den enda vi  träffade där vi chrille och conny & eve :)
aa så snacka me dom en sväng sen drog vi tillbax till eksjö igen och jag åkte hem!
sen skulle jag sova men då ringde baby och frågade om han kunde sova hos mig så fick va vaken till 01.15 ehe. jobbigt. somnade typ direkt när han hade kommit !
sen idag så blev jag väckt vid 10!?!?! tack för den lixoom, och nu har jag precis ätit toast igen, gytt.
bowling med pappa vid 14:00 och sen kommer baby tillbaka igen och sover här, vi ska nog bara va hemma tror ja, och sen är ju camilla här också! :)
aja, skriver mer sen!




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: