Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

har inte skrivit på ett..

jävla tag nu. men har varit upptagen , först gick jag ju till stan och shoppade lite saker, ni får bilder imon, orkar inte ta kort. men det blev som sagt g*************, lösnaglar (som jag har på mig nu c: ) och sen blev det ett svart nagellack, mitt förra är ju slut :(
aah och nu har jag hunnit äta, träffa pojkvännen som har varit här en sväng :D och sen städat på rummet, pratat med mamma ♥ och systertindra ♥ som jag älskar så sjukt mycket, och allt känns såå mycket bättre efter att få prata med mamma! menmen, nu vill pappa att jag hoppar in i duschen så är väl bara att göra det :P
GODNATT SUNSHINES!


(mongobild -.-)
Anonym

"g*************" graviditetstest? ;)

PUBLICERAT DEN 2011-03-17 KLOCKAN 21:56:04

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: