Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

inlägget vid namn " URSÄKTA MIG.." är deT inte jag som har skrivit.

UTAN DET ÄR JU SOM SAGT NÅGON SOM HAR LOGGAT IN/HACKAT SIG IN PÅ MIN BLOGG OCH SKRIVIT DET. JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ER, SKAFFA ER ETT EGET LIV OCH EN EGEN BLOGG OM DET NU ÄR DET NI VILL HA. MEN LÅT BLI MIG OCH MIN BLOGG. FÖR JAG HAR INTE GJORT DIG/ER NÅGOT! SÅ DRA FRÅN MIN BLOGG. JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ER KAN NI FATTA DET!? INSE ATT MAN INTE GÖR SÅ, MAN BETER SIG INTE SOM NI/DU GÖR.



ohshit va trött jag blir att se att jag alltid har nytt lösen när jag kommer in här det är småmysko, och inlägg som jag inte ens har skrivit. haha. aja, på tal om annat så har jag varit hos alex hela helgen och det har varit supermysigt! först så i fredags åkte vi till vetlanda med danne, fidde va också med, sen lördags åkte vi t nässjö på dagen sen också till jonas, sen va de lite fest på kvällen, de va gött som fan. sen idag så har vi bara vart hemma, jonas va hos baby en sväng också och då körde alex cross ;) sen hämtade mamma och erik mig och vi åkte hem och åt pizza, och nu sitter jag med min ricinolja i håret och ska snart tvätta ur det ;) hoppas det fungerar,, men bilder får ni imon ! haha !




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: