Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

ja lever min dröm baby !

HEJSAN SÖTNOSAR! :*

Sitter hemma hos pappa nu, kom hem för ca en timme sen, har fixat med modemet, och pratat me mamma & lyssnar just nu på musik och bara chillar ;)
skolan idag gick skit, snacka om att känna sig utstött asså! menmen, tandläkaren idag gick bra, sen när jag kom hem träffa ja ash och vi satt och solade utanför IV, assgött! sen typ drog vi ner till stan för pappa ringde och sa att det hade vart ett rån, ett RÅN I EKSJÖ nyligen! vi ba wtf ;o så gick och kollade och de va på lejonkulan (nivet spelbutiken mitt uppe i stan :o ) sen drog vi och käkade pizza, sen snacka vi lite sen kom alex o hämta mig, så nu har jag bara varit hemma :d heelt okej, så seg som jag är! haha.
nu ska jag kolla fler bloggar och sen kanske fixa en "veckans blogg-tävling" men får se hur det blir med det, kolla fb & bdb ska jag också! :)


(ni får vända på datan haha, :p)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: