Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Knäppet & Mamma Mia!

vart i stugan vid namn Knäppet utanför hult nu, de va la nice men fyfan va kallt de va, vi har ju ingen el och eftersom vi inte skulle stanna så länge så tände vi inte brasan... satt även ute och fikade så till slut strejkade jag och gick och dunkade musik i bilen med rumpvärmen på högsta :) det va reeedigt skönt! ikväll blire nässjö me jens, johanna och sofie, sen lovat att åka me strand också, vilket min pöööjk inte gillar, men jag kommer inte göra nge, okej? jag har bara fått nya kompisar och de tar jag gärna emot. eftersom de gamla kompisarna snackar skit och dissar hela tiden, jävligt dålig stil!!! :S
aja, nu ska man inte klaga, de vänner jag har nu är guld värda! :love:
ahajaa, ska nog kolla på Mamma Mia nu, och sen kolla bdb och fb och massa bloggar oså :)
PUSS :love:



Maddiz

du har ett hjärta av guld!

<3

PUBLICERAT DEN 2011-03-05 KLOCKAN 16:06:53
BLOGG: http://iwillalwaysbreathforyou.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: