Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

lördagkväll!

ojojoj, typ första gången jag tillbringar en lördagkväll hemma, iaf hos pappa, känner mig riktigt duktig faktiskt! men eftersom att pojkvännen sitter ute hos pappa och camilla i vardagsrummet och kollar på körslaget så kände jag att jag likagärna kan skriva ett fint litet inlägg här på bloggen så att jag visar att jag inte har glömt bort er mina fina läsare!
åt potatiskroketter, fläskfilé och bearniesesås (stavning?) och det var superdupergott. pappa och camilla är bäst på att laga mat. sen gick jag och älsklingen och bara mös, sen drog vi till willy's och påvägs dit gör jag en sån jävla "dagens" och halkar på ett övergångsställe mitt inne i stan, fan kul ju och pinsamt. satte mig på röven. det var kul. men fick ont i handleden och knäet :( haha. menmen fett värt ;)
nu vet jag inte redigt vad jag ska skriva mer än att jag och pappa va och bowlade innan och jag förlorade :/ hah. och sen imon ska jag på bio med sötasyster tindra, vi ska se "Gnomeo&Julia" haha det är en barnfilm och den går kl. 15:00 i eksjö iaf, och är i 3D, wihoo min första 3D-film utanför liseberg ;) haha.
aja, nu ska jag kolla lite fler bloggar, kanske ladda ner en film och sen bara chilla hemma, kanske dra ut och röka också, fett fint asså! C: aa fint!
ha en suverän kväll & natt alla fina läsare :D







Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: