Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

måndag 28/3-2011!

HEJHEJHALLÅ SÖTNOSAR!

allt bra där ute? för det är väl skapligt här. dock inte att vara i skolan med allt folk som är här.. de typ försöker få ut mig från klassen totalt :o men de ska de fan inte få lyckas med! som ni kanske har märkt är det någon/några som har vart inne på min blogg och skrivit 2 inlägg på bloggen, sjukt trött blir jag på sånt! nämner inga namn men jag tror mig fatta vilka det är, med tanke på vad dom har skrivit ;) sluta upp med det! nu över till annat, va ju inne igår och skrev lite, hade ricinolja i håret och det kändes faktiskt bra, det var inte så svårt att tvätta ur som jag trodde :D så det va gött. och fan va lent håret blev :d haha.
nu sitter jag i skolan och vet inte vad jag ska göra, läraren är inte här? och tydligen hade vi sovmorgon idag på svenskan men de visste inte ja och olle o freja va också här så vi fick kolla på film! fett nice! sen sa anette att vi får sovmorgon varje måndag fram till påsklovet, fan va nice! :p
aa ska kolla bloggar nu, sen fb & bdb haha !

ha en suuuperdag! :D




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: