Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

mat, duschen, sängen, film, sova - upp, fixa mig, praktik!

rubriken säger det mesta. sov hos baby inatt somnade vid 05.30 typ imorse så va lagom trött när han väckte mig... menmen, nu är man pigg iaf... ehe. aja, efter de åkte ja hem och åt och sen kom baby tillbaka hit igen och vi kollade på film, sen träffade vi danne och ngn random människa, sen följde vi med zippe till nässjö och sen hem igen och pussades lite och sen körde pappa hem han nyss ;( usch, hatar när han lämnar mig sådär..

ni har tryckt ner mig så mycket nu så jag kommer nog inte tillbaka till östanå igen, blir nog brinell eller vetlanda eller nge. för jag kommer inte tillbaka till klassen igen iaf... ni trycker ner mig så mycket att jag inte vill gå ut, träffa ngn, åka till pojkvännen, åka till skolan, åka med bussen, va på stan, eller något. så I'm just saying: DRA ÅT HELVETE!


Maddiz

då är vi två! palla en klass där ingen bryr sig :o <3

PUBLICERAT DEN 2011-03-06 KLOCKAN 22:13:31
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: