Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

onsdagkväll!

HEJSANHEJSAN!
Allt väl? det är det iallafall här, tror jag iaf. vart på massa möten idag och de gick ju bra. är faktiskt lite stolt över mig själv så att säga hihi!
aja, när jag hade vart på möte gick jag och träffade ashley och senare kom även myggan! efter det åkte jag med pappa hem kl. 16 typ. lagade mat, städade mitt rum och även torkade golven i lägenheten *stolt*
nu ska jag bara orka med psykiskt att gå till skolan dessa dagar jao!
men med mina fina vänner runt omkring lär det inte bli något problem!
ha en bra natt skriver mer imon, PEACE!


Anonym

Haha Fyfan vilka äckliga bilder..

PUBLICERAT DEN 2011-11-18 KLOCKAN 06:35:20

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: