Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

orkar inte skriva ngt!

inget mer än att jag hade världens bästa 2 månadersdag med baby i onsdags. jag älskar dig så sjukt mycket alex lindgren, du betyder allt för mig!

och sen va jag barnvakt åt meja idag en stund, mycket fint! söt som fan är hon, och nu är jag hos alex och där är linus, hans systerson, mycket söt unge det med :)
sen praktiken är helt okej kul, kanske drar ut ikv, och så. helt osammanhängande skriver jag nu med :p
och mamma körde i diket idag. HAHHA.

(så sjukt trött på idioter som itne kan lämna en ifred. och inte sluta smsa när man ber dom. man ska fan inte behöva stänga av mobilenför att inte bli störd när man ska sova bara för att någon idiot inte kan lyssna när man ber henne sluta smsa. TA ÅT DIG! )

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: