Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

PRAKTIK!

första dagen på praktiken idag, fan assagött! fast framåt 3 tiden finns det inte så mycket att göra länge, men tur att jag ska dra kl. 15.15 varje dag dååå :D haha! fast imon måste jag dra vid 14.45 för jag ska till soc... haha sen ska jag sova hos baby :D och vi har 2 underbara månader imon :D ♥ jag älskar han :)
aja, ska duscha och sova nu tror ja, har kollat på Mamma Mia med familjen nu, assamysigt!
aa, precis.

ag blir så jävla trött på ditt skitsnack, jag var inte på rasken-bussen igår morse, och jag var inte på bussen till nässjö igår på dagen/eftermiddagen och kollade på dig samtidigt som jag hånglade med någon kille. jag var hemma. HEMMA, do you understand?
do it.
jag blir så sjukt trött. du är inte värd dina pengar som jag är skyldig dig. dem kan du glömma!
det var allt jag hade att säga , Tjingeling!!

LOVE / AMANDA :love:

hate me or love me.
it's your choice!

I can't do this anymore.
I'll never come back </3


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: