Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

She cries for help but no one hears, takes a pill to make it disappear.



Allt bra? för det är det här!
vaknade av att pojkvännen väckte mig strax innan 12 imorse, man kan inte älska han mer än när han låter mig sova ut, helt underbart skönt. aa efter det åt vi frukost (fläskpannkaka) och drack äppeljuice. gött. sen drog jag ut och satte mig på balkongen i en kvart eller något, sjukt skönt. rökte och sen bara satt och fick solljus på mig! han färgade även håret på mig (svart) och sen åkte han ;( han skulle hjälpa sin pappa och sören och meka hihi. så va ju bara att låta honom göra det. men jag hoppas att vi kan träffas senare under eftermiddagen/kvällen för lite pussar osv! ahaja, va händer nu då? ne inte ett skit, funderar på att fylla mobilen med feting musik för att sedan dra ut på en fetingpromenad över hela eksjöstad ;)
får nog bli så, ska bara fixa nerladdningsprogrammet innan det oså! haha.
hoppas ni får en superduper bra eftermiddag/kväll nu för det ska jag ha!
uppdaterar mer senare!
PUSS :love:

Update: pappa bad mig komma till köket precis för ca 10 min sen och sa att vi inte hade råd att åka till thailand med att vi ska till typ turkland eller grekland ist i AUGUSTI! tagga till 1000! lätt värt att spara pengar tills dess! och sen har jag kanske jobb nästa helg när "eksjödagarna" är :D fan va fint!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: