Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

SVAR PÅ TAL, igen..



felicia då för fan!  ([email protected]) om HAHAHAH, svar på kommentar!:
men det är det ju. det fattar man ju på hela texten. det jag har hört så har du ljugit ett par gånger om att du har varit gravid. du kommer ångra dig så du vet.
SVAR; hah jag behöver inte alls vara gravid, och skulle´jag vara det skulle jag verkligen inte skriva ut det här i bloggen! haha har jag ljugit om att jag har varit gravid? haha tror inte det du, men däremot har jag varit gravid, men du väljer ju själv om du vill tro på det eller inte ;) haha HELA namnet sa jag!
Felicia

Älskar att du ljuger så dåligt ! Du går ju och säger att du är gravid ! Så vad skulle det annars va du menar i inlägget ? Sluta ljug, går faktiskt snack på stan om att du har sagt till vissa att du är gravid;p

PUBLICERAT DEN 2011-03-20 KLOCKAN 21:18:37

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: