Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

tisdag!

TJENAHEJHALLÅ!

allt bra? det är väl helt okej här. fast skolan är sjukt jobbig :( menmen, sånt man får ta antar jag..
fett trött och fett ont i ryggen, det suger verkligen stenhårt! juste, soc är tydligen inne på min blogg och kollar osv, så får väl skriva typ bara bra saker nu under en period då :p haha.
uhmh, ikväll ska jag på tjejkväll med mamma och syster på veromoda, det kommer blir skitnajs. hoppas jjag iaf! haha. menmen nu ska jag...vet inte? haha. aja, ha det superbra så skriver jag senare!
PUSS!




Maddiz - ett liv i flera delar

Amanda du är en bra person! och jag har inget emot dig, men du måste inse att alla gör fel, alla gör misstag och ingen är en ängel. inte ens du! Du får hata mig eller vafan som helst, men sluta kaxa mot Rebecka.

PUBLICERAT DEN 2011-03-29 KLOCKAN 13:42:06
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: