Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Ut till min söta mammi nu :*

snart kommer erik som sagt och hämtar mig (om jag får tag i han snart vill säga). och då ska jag ut till mamma. vara där en vecka oså, kommer bli gött. ska berätta om allt med skolan och de att jag vill byta skola för att jag verkligen inte trivs i klassen och dom inte vill ha mig där, så då ska dom fan få slippa det!! så det blir troligtvis brinell för mig (Nässjö asså) haha. aja, ska packa det sista nu, och gråta en skvätt över att baby inte ville följa med hem till mig idag ;( well.. ha det gött så ska jag försöka ha det också, får se om det blir något mer inlägg idag, annars kommer det imon! ;)
PUSS :love:


~ oredigerad bild.
Maddiz

Du är fin amanda!

<3

PUBLICERAT DEN 2011-03-09 KLOCKAN 12:39:19
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: