Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

When time falls ♥

nu har jag gjort det jag skulle på bloggen och sitter just nu och pluggar svenska samtidigt som jag sitter här framför brasan och skriver detta. hoppas ni har haft / har en bra dag idag, för det har jag :) dagen har varit skit chill, började skolan vid 09.30 och då hade jag engelska, sen slutade jag vid 10.55 så skoldagen va chill me bara en lektion. det gick bra på lektionen tycker jag med, hoppas monika tycker det också ;) Haha. juste lyssnar på musik samtidigt som jag pluggar me, NRJ står på på tvn, och jag väntar på att baby ska komma hem så vi kan myyysa massor!
imon åker jag hem till pappa, äntligen! haha. får man säga så? hoppas jag. haha. och då vet jag inte vad som händer, nässjö me jens , sofie och johanna tror jag! de är finfint! för alex ska ju tydligen va med patte hela helgen, ehe.. aja, ska kolla andra bloggar, fb, och bdb nu, ha de gött!
PUSS :love:


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: