Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

16 AND PREGNANT!

HOLLA HOLLA BLOGGEN!

sitter just nu och kollar på '16 and pregnant' och chillar, pappa och camilla är iväg en sväng och jag har så sjukt tråkigt.... inte ens säkert att jag får gå ut idag för att jag inte har skött skolan, men det beror ju på ngt och bara för att jag inte vill säga det till pappa så blir han skitsur och säger att allt är mitt fel... *damp*.
jag måste väl fan också få ha ett liv och leva och inte bara sitta hemma på helgerna för då blir jag så sjukt rastlös..
meeen, tänkte berätta vad vi gjorde igår, så först köpte vi pizza , sen hyrde vi film, de blev 'benjamin buttons otroliga liv' & 'the silent house' , den sista är en skräckfilm som vi inte ens kollade klart på, haha!
camilla tyckte att vi va aningens barnsliga faktiskt och speciellt jag eftersom att det var jag som ville se den filmen och valde den, haha.

men nu ska jag kolla lite bloggar och så och bara ta det lugnt sen vet jag inte vad som händer, kanske inte skriver mer, men det vet jag inte än haha !

PUSS PÅ RÖVA!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: