Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

2011-05-15 , 11:07

TJOSAN I TROSAN!

Vaknade för ungefär 3 timmar sen, skulle följt med danne & alex till borås på bilträff men fick inte det... så nu sitter jag här hemma och kollar på 'alive' som jag laddade ner igår !
den är kanonbra och jag rekomenderar den, den är baserad på en sann historia och man gråter en skvätt ibland ..
snart är filmen dock slut och då ska jag äta frukost och sen städa mitt rum, efter det ska jag se om ngn har lust att ses, orkar inte sitta hemma idag, haha.
& ikväll blire bio med min finaste, 'fast & furius 5' , hoppas den är bra asså! :D

sorry att det tog lite lång tid med inlägget men va iväg och åt frukost!
jag är så sjukt jävla förbannad nu, du ska inte tro att du kan få mig att gråta och sen bara att jag ska ta det, för så är det inte. fuck you.

hanna stångberg

nu är vinnaren av 500:- utsedd, gå in och se om det var du som vann :D www.nattstad.se/hannastangberg

PUBLICERAT DEN 2011-05-15 KLOCKAN 11:42:23
BLOGG: http://www.nattstad.se/hannastangberg
EMMAS

Dagens blogg är avslutad :) Kika in och se om det blev du! :))

PUBLICERAT DEN 2011-05-15 KLOCKAN 19:12:08
BLOGG: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: