Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

BLOGGPAUS!

Det är så mycket som far runt innuti mitt huvud just nu, så jag har bestämt mig för att ta en bloggpaus. vet inte om jag kommer tillbaka om en vecka eller om en månad. men ni får väl hålla koll, skriver även ut det på facebook.se när jag kommer tillbaka, adda mig, Amanda Sandell - eksjö på fb, så kan ni ha lite mer koll.

visst det är mycket som far runt nu, men måste satsa på det som är viktigast just nu, & självkläart är bloggen viktig för mig, men min pojkvän & skolan är mycket viktigare just nu!
så jag känner att jag hellre satsar på skolan just nu, jag menar det är 4 skoldagar kvar & jag ligger en jävla massa efter.. så måste fixa det.
& sen äre lite strul mellan mig och alex som måste lösas innan jag kommer må 100% bra och verkligen kan satsa på bloggen & er söta läsare som följer mig! :)

SÅ NI FÅR HELT ENKELT HA DET KANON UNDER TIDEN JAG ÄR BORTA, OCH JAG KAN LOVA ER ATT JAG SLUTAR INTE BLOGGA HELT UTAN JAG KOMMER TILLBAKA OM NÅGRA DAGAR.
SÅ.. HA DET KANON NU!
pussar!

Elins blogg - Vackra ord av kärlek. SMYCKESTÄVLING!

haha ja gör det du :)

PUBLICERAT DEN 2011-05-29 KLOCKAN 15:57:09
BLOGG: http://eeeelins.blogg.se/
Elins blogg - Vackra ord av kärlek. SMYCKESTÄVLING!

lycka till1 glöm inte bloglovin och gilla :D

PUBLICERAT DEN 2011-05-29 KLOCKAN 15:59:53
BLOGG: http://eeeelins.blogg.se/
Julia

Skönt med en bloggpaus, du är varmt välkommen tillbaks :)

SV; Haha illa :o hatar att bli dygnblöt av regn :(

Jadå, det hade vi allt hihi :)

PUBLICERAT DEN 2011-05-29 KLOCKAN 16:28:12
BLOGG: http://barajuliiaa.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: