Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

"DE ENDA MAN VILL HA NU ÄR FAN KÄRLEK"

Har ni haft en bra dag i skolan? eller vissa av er kanske inte ens har slutat än? :O

Jag slutade iallafall runt 13 någon gång för vi hade en inställd lektion, för eva va inte i skolan då...(?!)
men jag klagar ju inte, det är ju bara skönt att sluta tidigare ju? ;)
hm, nu ska jag plocka iordning lite på mitt rum & fixa mig för snart kommer jens och då ska vi nog bara gliiiida runt (Y)
ska även kolla på pappa när han springer stadsloppet, haha han ska springa en mil!! :O skulle jag ju aldrig orkat haha. men min pappa är duktig och jag älskar honom! :)
amanda ♥ leif!

men nu måste jag fixa allt och svara på era kommentarer, fixar även lite tidsinställda inlägg så ni får lite att läsa! :D
PUSS!

 


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: