Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

"det är tusen grader kallt"

Tjo snyggingar!

Kom till skolan för ett tag sen och nu sitter jag i datasalen med emelie och resten av klassen, hehe. vi har svenska och ska skriva om våra namn och efter det äre datakunskap tror ja, och sen matte, sen lunch sen matte igen, sen sista lektionen turism, redovisning tror ja.. suger. sen efter skolan drar jag till nässjö för en fika med jens & johanna och sen drar jag vidare ut till min finfina man, kommer bli en underbar dag, sen stannar jag där över natten och sen åker hem till mamma imon, sen äre crusing imon i vetlanda som man ska på och baby sover förhoppningsvis hos mig efter det, känner på mig att det kommer bli en kanonhelg :D
ha de gött så kanske jag skriver mer sen, annars hörs vi när vi hörs!

PUSS!

Maddiz

Hoppas du får en fin helg!

<3

PUBLICERAT DEN 2011-05-06 KLOCKAN 12:45:45
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: