Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Det vart ett tag sen ja va inne här..

.. efteersom att jag har en ny blogg, för er som har missat den så heter den http://amandaofsweden.myshowroom.se bara att klicka och gå in och kolla på den! :)

vad jag än säger eller gör mot dig så blire så fucking fel, jag orkar snart inte bry mig mer, jag ba ger upp snart, vill bara hem, pallar inte skolan heller och att inte äta lunch bara för att man inte har ngn att äta med. det tar opå krafterna, nu känner jag att tårarna kommer bara för att jag skriver ner all skit och delar med mig av den..
"kompisarna" som man har dissar, mamma ska snart in på rehab, i 2 veckor.. och ja, det är för mycket nu helt enkelt, trodde aldrig att det skulle bli såhär mycket skit, men tydligen . pallar fan inte mer, ingen som fattar eller någonting. orkar fan snart inte mer. faller ner på botten igen.

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: