Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

HOLLA HOLLA!

Klockan är 13:37, hähä. sitter i skolan med em och pluggar, vi har handel nu men ingen i klassen som är här, fett osmart att skolka när rektorn va här uppe o kolla mig , så hon vet att dom inte va här haha.
fail.... men ska snart till alex, eller aa om typ 40 min, väntar på att klockan ska rulla iväg lite så jag kan dra mig mot stationen! höhö xd
nu ska jag dra från bloggen, smsbloggar lite senare mm, puss!

detta bevisar ju bara att vi verkligen kan ta oss igenom allt!
du är den jag litar mest på och den jag kan säga allt till.
min dröm, mitt liv, mitt allt ! ♥


snacka om att man längtar nu asså!
TURKIET I SEPTEMBER ! <3

En i handel

fast alla i handel fick faktiskt välja om man kom idag eller inte.

PUBLICERAT DEN 2011-05-17 KLOCKAN 15:13:37

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: