Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

HOS JENS!

Tjoooooo! :D

Sitter hemma hos jens nu, väntar på att johanna ska äta klart sen blire taberg. ingen aning om va de är för ngt men det koommer jag väl märka gissar ja på. haha. duktig jag känner mig xd , men det blir säkert kanonbra, och efter det drar jag mig vidare ut till min finfina pojkvän och tillbringar kvällen där. sen imon ska jag hem och umgås med mamma på dagen och sen äre crusing på kvällen i vetlanda. och efter det ska alex sova ute hos mig, så det blir chill om man säger så, får komma hem senare än vad jag brukar wöwöwöh. haha.
men nu ska jag va lite social me jens och sen ska vi träffa johanna !
ha de göttt så kanske jag skriver ett eller flera blogginlägg senare idag! =)
PUUSS PÅ RÖVA! ;* ;)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: