Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I can't do this anymore.

alltsåå ååh, jag orkar inte detta också nu..
räcker det inte med att vi bråkar mycket som det är?
måste vi bråka om detta också? det är så onödigt. få mig att tänka på detta, så blir jag sur, vill inte att du ska hålla om mig, det känns som att jag får stötar, och sen blir du sur när jag tar bort din hand, men hade du inte dragit upp det hela tiden hade vi inte haft detta problemet :s jag orkar verkligen inte med livet just nu. allt går bara emot mig och inget verkar vilja fungera :s.
sen när det hade gått över så säger du att du aldrig mer ska hålla om mig, känns förjävligt.
och att det lät på dig som att du tänkte göra slut för att du tycker jag är äcklig, det kändes som att få en kniv i hjärtat, men seriöst, jag skulle inte klara att göra slut med dig, det skulle vara som att ta självmord. noway!
och jag vet det är inte bara ditt fel det är mitt med det är mitt från början eftersom att det va jag som tog upp att jag hade sett två av mina ex, jag är en jävla idiot, och jag förstår om det känns som att jag bara sabbar allt hela tiden, men det vill jag verkligen inte, skulle inte klara av det älskling.
du är den bästa & sämsta som har hänt mig, men samtidigt betyder du allt för mig.
åhh.. ;(


min fina som inte vill vara med på bild ♥


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: