Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

jalla jalla, en fet kebab till alla!



vart i skolan idag, det har vart helt okej.
sen på lunchen gick jag till stan och mötte upp myggan, vi satte oss på en gräsmatta & chillade.
efter det kom emelie och vi drog tillbaka till skolan för att gymma, o nu sitter ja här och väntar på henne tills hon slutar för vi ska till stationen sen. hon ska åka hem och jag ska vänta på johanna.
vet inte vad vi ska göra mer än att fika, men de kommer bli åzum!
efter det hoppas jag att min fina pojkvän som jag firar 4 månader med idag kan sluta praktiken för dagen så vi kan mysa oså. ♥
oså ska jag försöka få tag i mamma med o höra hur hon har det.
men dagen hittils har variit kanon iaf, sen hoppas ja den blir lika bra sen! :)
PUSS! :*

Maddiz - ett liv i flera delar ♥

min andra blogg, försvann i sambandet med strulet med blogg.se , så du får gärna fortsätta följa denna, kram1 <3

PUBLICERAT DEN 2011-05-09 KLOCKAN 20:10:22
BLOGG: http://flickansomkallasmaddiz.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: