Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

KOM PÅ ATT JAG INTE HAR SKRIVIT NÅGOT IDAG..

sååå, kanske borde göra det...
men sitter just nu i skolan, väntar på att myggan ska skriva att jag kan komma, och sen ska jag träffa jazmine och hennes lille plutt lite , sen hem , klippa gräset , laga mat , städa rummet oså.
hoppas detta blir en bättre dag än den har varit hittils ..
har solexem och är allmänt dåsig i huvudet och jao, inget känns speciellt bra just nu, vill bara lägga mig i sängen och gråta , usch fyfan , mår kind of dåligt nu ja ..
hoppashoppas de går över tiills när min älsklingspllutt kommer hem från jobbet asså !
nu ska jag inte skriva mer utan få tag i myggan och sen träffa honom och sen hem..

NÖJD NU?!???!?!?!
HAHAHHAHAHAHA.


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: